Meest gestelde vragen

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, wat kan ik doen?

Het kan zijn dat je pakketje wat vertraging oploopt bij PostNL. Via de Track & Trace informatie die je per mail krijgt kun je bekijken waar jouw pakket is en wat de verwachte bezorgdatum is. Is het pakket na een aantal dagen nog niet bezorgd? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder!

Wat betekent het als de track & tracé zegt dat het pakket nog niet door post nl is ontvangen of verwerkt?

Wij hebben tot nu toe alle bestellingen op tijd kunnen inpakken. Helaas heeft PostNL jouw pakket nog niet gescand, waardoor de Track & Trace aan blijft geven dat zij het pakket nog niet hebben ontvangen of verwerkt. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen, want dit komt door de drukte bij PostNL. Je pakket heeft vertraging en de Track & Trace informatie zal binnenkort updaten.

Kan ik mijn bestelling bij een postNL punt laten bezorgen?

Ja, het is mogelijk om je pakketje op te halen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Kies tijdens het bestellen het dichtstbijzijnde PostNL punt in jouw buurt of check de website van PostNL.